Vozidlo PROKOM SR s.r.o. – dĺžka 10m, výška 3,6m, šírka 2,8m.
Dopravu všetkého tovaru si firma PROKOM SR s.r.o. zaisťuje takmer kompletne svojími vlastnými nákladnými vozidlami. Distribúcia po SR prebieha našími menšími rozvozovými vozidlami od 3,5 do 18 ton. Keďže sa závozy tovaru týkajú celej SR a jedná sa o vzdialenosti stoviek kilometrov, je potreba ľahkých cestných vozidiel typu valník, ktoré svojimi rozmermi musia dovoliť zachádzať na bežné staveniská, a tiež musia mať dostatočnú užitočnú hmotnosť pre prepravu ťažkého tovaru.
Naše vozidlá preto nie sú vybavené hydraulickou rukou ani hydraulickými čelami, ktoré túto užitočnú hmotnosť výrazne znižujú. Pri menších objednávkách využívame skôr zmluvné prepravné služby DPD SK s.r.o., TOPTRANS EU a.s.
Spôsoby dopravy a dodacie lehoty:
Spôsob dopravy volíme ku každej objednávke individuálne, najmä v záujme rýchleho dodania k zákazníkovi a optimalizácie dopravných nákladov.
1. Doprava tovaru vozidlami PROKOM SR s.r.o.
Dodacia lehota je štandardne 3 - 10 pracovných dní.
Termín dodania sa v niektorých prípadoch môže predĺžiť až na 4 týždne. Týka sa to menších objednávok s doručovaním na veľké vzdialenosti, ktorých parametre neumožňujú efektívne zaslanie tovaru kuriérskou službou. V tomto prípade Vás kontaktuje náš pracovník a informuje Vás o možnostiach.
2. Doprava cez kuriérske spoločnosti DPD SK s.r.o., TOPTRANS EU a.s.
Dodacia lehota obvykle 24 - 48 hodín.
Cenník dopravy tovaru - Slovenská republika:
Doprava tovaru ZDARMA
Platí pre všetky objednávky v hodnote vyššej ako 447,15€ bez DPH / 550,00€ s DPH.
Poplatok 43,00€ s DPH
Účtuje sa k objednávkam tovaru v hodnote nižšej ako 447,15€ bez DPH / 550,00€ s DPH.
Poplatok 10,00€ s DPH
A) Vzťahuje sa na objednávky príslušenstva a doplnkového sortimentu v hodnote nižšej ako 447,15€ bez DPH / 550,00€ s DPH.
B) Vzťahuje sa na objednávky záhradného nábytku PROWOOD v hodnote nižšej ako 447,15€ bez DPH / 550,00€ s DPH.
Pravidlá služby „DOPRAVA TOVARU ZDARMA“ pre príjemcov tovaru a rozvozových vodičov:
S ohľadom na bezproblémový chod rozvozov, sú stanovené tieto základné pravidlá a povinnosti:
Povinnosti šoférov PROKOM SR s.r.o. pri rozvozoch priamo k zákazníkom:
• Informovať zákazníka deň pred dodaním a nahlásiť orientačný čas príjazdu na vykládku nasledujúci deň v rozmedzí 2 hodín a prípadne ho v deň dojazdu informovať vopred o dlhšom oneskorení.
Pristaviť vozidlo na najbližšie možné, bezpečné a dostupné miesto pre vykládku tak, aby nedošlo k poškodeniu rozvozového vozidla ani poškodeniu majetku zákazníka. Toto je úplne v kompetencii každého vodiča, ktorý nesie za vozidlo hmotnú zodpovednosť a má dostatočné skúsenosti zhodnotiť reálne pristavenie vozidla na požadované miesto vykládky určené zákazníkom.
Pripraviť vykládku objednaného tovaru a pomôcť vykládku zákazníkovi zrealizovať iba na najbližšie miesto v okolí miesta dojazdu tak, aby mohol bezprostredne po zložení tovaru pokračovať v naplánovanej trase.
Povinnosti zákazníkov pri rozvozoch vozidlami PROKOM SR s.r.o.:
Úplne sa prispôsobiť rozvozovému plánu a okolnostiam v deň príjazdu rozvozového vozidla na vykládku a bez odkladu umožniť vykládku tovaru ihneď po príjazde vodiča.
Akceptovať miesto vykládky určené vodičom ako miesto pre bezpečnú vykládku.
Plne zabezpečiť technicky alebo manuálne zloženie objednaného tovaru za pomoci vodiča PROKOM SR s.r.o., a to na najbližšie miesto priľahlé miestu dojazdu vodiča.
Aktualizácia: 18.2.2025